Friday 14 November 2008

celakarrrr, pada mulanya saya sudah hampir habis menulis post ini tetapi suddenly teringat kawan saya suruh saya tulis dalam Bahasa Melayu pulak..
Then saya perlu cancel semua dan tulis semula..

semalam main bola keranjang dengan mereka..
didn't lepas aeroplane..
bermain dengan mereka tambah lagi 2 unknown..
satu sangat panjang punya..yang satu lagi sangat lebar..
tetapi dua-dua pun sangat geng punya..
then selepas itu kami pergi makan di mamak..
vicky vic terpaksa tapao minuman dia kerana mak dia datang..
saya hanya order Milo Ice..
the other 2 itu order tak tau apa dan makan tak tau apa..

I think How makan 2 packet nasi lemak..Sheng makan mee goreng or something like that..
wah..macam sedap wey..MACAM saja okay..
Then kami pergi main lo..
tidak lama kemudian,
How cakap dia punya perut sakit..
sudah pergi 2 kali toilet..
then after that Sheng punya turn..
tak pergi toilet..tahan macam shit..
kacau saya makan lunch saja..
Then pun hujan lo..berteduh di bawah satu bumbung..
saya main basketball in the rain lo, then 2 orang itu keep on saying sakit perut..
but they all still mau pergi main snooker..
okay lo..fine lo..I go back home, they go snooker..
so end lo..



apa yang you all cakap that time saya ada dengar punya..
so don't worry kay..
I'm fine..


oh ya..feel free to check out my website
www.jin.com.my


I can't believe I just wrote this post..
whatever that was written here was written in a drunk condition and am not aware of what I'm typing..
so retarded..@.@









-J²™-

No comments: